hejdenise.blogg.se

Lördag

Publicerad 2015-04-18 17:45:00 i Allmänt,

Hej Denise! Hur mår du? Jag gissar att du mår rätt så bra. Själv så har jag varit sjuk, bihålorna som krånglar och ger mig en jävla huvudvärk och lite feber på det. Men nu är jag betydligt friskare så jag sparkade igång den här lördag på gymmet. Ett CXWORX pass som är min nya favorit. Riktigt härligt pass som är sjukt intensivt i 30 minuter, bra grejor det. Efter träning, dusch och piff så åkte jag & rickard till farmors kolonistuga på fördelsedags mys. Hon fyller år i veckan så det blev lite vin, plock och jordgubbscheesecake. En härlig lördag helt enkelt. 
 
 
PUSS & KRAM
/s
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-23 02:53:11

Jag mår så bra sååå! Gud vad härligt det ser ut därhemma nu ❤️ miss you!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela