hejdenise.blogg.se

Påskafton

Publicerad 2015-04-05 22:15:35 i Allmänt,

Hola! Igår var det påskafton och jag var hos farmor på middag med alla möjliga släktingar och löst folk. Det var myket trevligt må jag säga. Min farmor och hennes man är mästerkockar så maten är alltid muy bien där. Jag, Rickard (och alla andra "barn") fick leta påskägg. Roligast för farmor tror jag men det får man bjuda på :) 
Nu ikväll så har vi spelat bingolotto och ätit lite tapas mat. Vi vann inget.. så himla tråkigt. Alltid när jag sitter med ett nummer kvar till bingo så tror ja verkligen alltid att jag ska vinna. Att mitt nummer ska komma. Men nej, självklart inte. Men men, det är kul att spela ändå. Och gott att äta, haha. 
Hoppas att din påsk har levererat!
PUSS & KRAM
/s

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2015-04-06 01:52:29

Åh va fina påskägg!! Och jävla bingolotto vinner man ju aldrig på.. men håller med om att de e schysst med maten till hehehe...
Min påsk har levererat big time! bloggar om det latöööör ;) PUSS <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela