hejdenise.blogg.se

Skärtorsdag

Publicerad 2015-04-02 22:14:27 i Allmänt,

Glad Påsk hjärtat!
 
Vi fick besök av påskharen på jobbet. Alltså jag dog lite då han i kanindräkten i vanliga fall är en man som jobbar i kostym varje dag, hahaha. Hur roligt ser det inte ut med skorna? Han skulle passa in i alice i underlandet skogen. 
Vädret här har varit helt bergochdalbanigt. Ena dagen är himlen blå och solen skiner som aldrig förr. I morse var det det snö och rusk när jag gick utanför dörren men sol sken när jag satt på båten hem. Aprilväder delux.  
Det var så himla mysigt att prata med dig idag, jag saknar dig!! 
 
PUSS & KRAM
/s

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2015-04-02 22:17:10

tiihiiiI!!! Fina bilder.. Och jag vill också träffa påskis!!!!!! :( buuhuu!
Men mest mys.. de e bra att jobba hemifrån ;) mohahahhah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela