hejdenise.blogg.se

Fia i Norge

Publicerad 2015-03-17 10:04:54 i Allmänt,

Hej Denise!
Det här var ju en fantastiskt bra idé som Sarah kom med, att flera kan berätta om sin vardag till dig, Denise. 
First of all, SAKNAR DIG! 
 
Förra veckan befann jag mig onsdag-söndag, i Trysil i Norge. Fan vad jag rockade skidorna. Oanad energi kom fram och jag tog mig fram flera mil på längdskidor i detta sagoland. Åkte även utför en av dagarna.
Det var utan att totalt glorifiera vistelsen, helt magiskt. Vi bodde i en underbar timmerstuga, drack gott, hade matlagningstävlingar, körde musikquiz och var på after-ski. 
Jag hade längtat efter att få sova en hel natt i sträck i flera veckor så jag var nästintill först i säng, varje kväll! (Not so chocking). Hur som, så var det en lyckad resa även om det var ännu roligare att sen få komma hem! 
 
Här kommer lite bilder som en skön kontrast till din vardag Denise!
Ha det gott & ta hand om dig. PUSS & KRAM // Fia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: denise

Publicerad 2015-03-18 02:06:10

HEJ ÄLSKLING!

Guuuuud va fint!! Blir ju nästan lite avis här i storstaden med massa skyskrapor och dålig luft! hhahah

Snart får vi skypea!!! PUSSS&KRAM!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela