hejdenise.blogg.se

happy våffeldag

Publicerad 2015-03-25 20:38:00 i Allmänt,

Hej Denise! Hur mår du? Jag mår bra. Har extrem träningsvärk men ska inte klaga. Körde bodypump igår och han som höll i passet körde slut på mig.
Idag är det våffeldagen och vi hade våffellunch på praktiken. Så himla gott. Vi körde lite knytis som resulterade i massa olika tillbehör. Glass, hallonsylt, grädde, banan, jordgubbar och sirap, mums! Men dina maträtter ser inte helt fy skam ut de heller. Den där palmgrejen låter mycket spännande. 
PS: jag ser att någon lyckas kommentera på din blogg. Dock så går det inte för mig även fast jag väljer anonym! Jag trycker publicera och så försvinner kommentaren bara. Mycket skumt. 
 
Ta hand om er där borta :)
 
PUSS & KRAM 
/s

Kommentarer

Postat av: denise

Publicerad 2015-03-25 22:20:57

HALLO I STUGAN!! Jag mår också bra!! SÅ sugen på våfflor idag!! Gosh va GOTT!!!!!! Men palmitosarna e sååå goda också! haha .. hade en idag ;)

Alltså dumma dumma kommentarer! Fattar inte varför det ska va så :'(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela