hejdenise.blogg.se

Hej & välkommen Denise!

Publicerad 2015-03-15 13:50:00 i Allmänt,

Hej Denise!
 
Du efterfrågade ett ställe med uppdateringar från kära Stockholm, så here you go. Denna blogg skrivs till dig, känn dig hedrad och varmt välkommen :)
Våren är här och det är helt fantastiskt. Bästa årstiden i Stockholm om du frågar mig. Men vi vet ju båda två att det säkerligen kommer att komma minst ett bakslag innan den är här helt på riktigt. 
 
Igår var jag ute och promenerade lite med mamma & julia. Jag suger åt mig all D-vitamin jag kan. Kommer du ihåg hur det är? Förmodligen inte, hehe. 
Just nu så är det sista dagen med skidskytte vm på TV. Även fast jag vet att du inte bryr dig om någontig som har med sport att göra så ska du få ären att ta del av nästan allt jag gör under dagarna.
Återkommer senare för nu ska jag putsa fönstrena. Mamma tog med sig en grymt bra maskingrej som gör det så sjukt enkelt att putsa. 
 
PUSS & KRAM!
 
/Sarah 
 
 

Kommentarer

Postat av: denise

Publicerad 2015-03-15 14:24:39

Hahhah ofccc i remember!! Alltså det har bara gått 2 veckor sen jag kom hit!!! Känns som längre, eller hur?!!!
Men mest mys ser fet ut!! Blir ju lite avis ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela