hejdenise.blogg.se

LIAn är igång!

Publicerad 2015-03-17 20:53:35 i Allmänt,

Hej hopp Denise!
 
Igår var första dagen på LIAn och det är så kul att vara tillbaka. Att få känna att man gör lite nytta. När jag kom hem så åt jag två korv med bröd och sen somnade jag på soffan, helt slut som artist. 
Idag har jag varit lite piggare. Gick en härlig promenad runt skeppsholmen & kastellholmen på lunchen, så himla mysig miljö att jobba i. Inte som promenaderna på Tegeluddsvägen direkt, hehe. 
Och båtturen hem är ju inte helt fel den heller. Om några veckor kommer jag inte ens tänka på hur fint det är. 
Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på Hart of Dixie. Mitt mål är att somna tidigt så att jag kommer upp till gymmet klockan 7 i morgon. Håll tummarna för mig. 
 
Vi rings i morgon! Vill ju se lägenheten och ditt vackra fejs :)
 
PUSS & KRAM
/s
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-18 02:02:10

Åhhh vackra sthlm <3

Japp, imorrn ska du få se han! Eller nej!!! Ska till kontoret imorgon och dirr efter till frisören.. kanske försent då när jag kommer hem.. eftersom det är 4 timmar före hemma i svealand?! Vi får se imorrn då när ja kommer hem! Annars jobbar jag hemifrån på torsdag så isåfall är det spik då!!!

HEJA DIG IMORRN!!!! PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela