hejdenise.blogg.se

Solsken

Publicerad 2015-03-18 12:11:51 i Allmänt,

Sitter här på jobbet och känner mig lite instängd. Vårvädret utanför fönstret gör att jag vill gå ut! Sen blir jag även extremt shoppingsugen när solen skiner. 
Idag slutar jag redan 15:00 och Ebba hämtar upp kidsen, så jag har bestämt mig för att köpa en vårkappa på vägen hem, sådetså! Det är jag så otroligt värd! Kvällen ska spenderas med Ebba och vi är så sugna på att titta på någon weekend i sommar/höst. Får se vart vi landar! 
 
Kul det är att se alla dina fina bilder Denise! Det gör mig verkligen avis & jag inser att vårt vårväder här kanske inte är så mycket att skryta om direkt! Men, sol är ändå sol ... 
 
Här kommer en toa-selfie på oss, från en otroligt oklar och dimmig kväll i Berlin.
 
PUSS & KRAM, yours truly F  

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2015-03-19 17:21:25

haha, trott eller ej men man blir faktiskt avundsjuk på den svenska solen här, bara för man vet hur fint det sitter när han äntligen dyker :D

Du är värd alla kläder i världen, finaste fisa <3 MISS YOU!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela