hejdenise.blogg.se

Söndag

Publicerad 2015-03-29 12:15:00 i Allmänt,

HEJSAN HOPPSAN DENISE! Har din helg varit bra?
Här i Svergie så är det nu mera sommar tid. Ljusare kvällar = yey! Våren närmar sig och om några dagar är det påsk. Det här med påsk är väl inte rikgit min grej. Pynta med grenar, fjädrar, kycklingar och gult i allmänhet. Men att vara ledig fredag, lördag, söndag & måndag är ju aldrig fel. Super trevligt tycker jag!
I fredags så hade jag och fia (med famlj) tacofredagsmys. Det slutade med barn och robin i säng, cheesballs och ett glas vin för mig & fia i soffan. 
Idag är det söndag och det blåser typ storm utanför fönstret, riktigt söndagsväder. Jag ska lägga mig i soffan och kolla på en film. Jag önskar att jag hade lite godis hemma.. det skulle suttit bra.. hehe. 
 
Vi hörs snart, jag vill fortfarande ha den där rundturen! 
 
PUSS & KRAM 
/s

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2015-03-29 23:34:01

Naaaw, sötisar <3

Jamenvissja.. den kommer ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela