hejdenise.blogg.se

Söndagskväll

Publicerad 2015-03-15 23:06:19 i Allmänt,

God kväll Denise!

I morgon börjar min LIA och det ska bli så sjukt skönt att slippa allt som har med vår klass och skolan att göra. SÅ skönt verkligen. Dom har verkligen gått mig på nerverna de senaste veckorna. Dock så vägrar ju skola släppa taget.. jag blev lite upprörd av Pelles tenta som enligt honom skulle bestå av 2-3 frågor. Det gör den inte utan vi ska skriva en hel marknadsplan om vår LIA plats och sen är det några extra frågor om man vill ha VG. Det kanske finns fett med tid för det om man gör sin LIA hos honom (med jobb 1-2 dagar i veckan hemifrån) men för oss andra som jobbar hela dagar måndag till fredag, har ett examensarbete att skriva, vänner och pojkvän att umgås med och sen lite träning på det så blir det lite ont om tid tycker jag. ÅH va den mannen irriterar mig. Orka komma med den här jävla uppgiften nu! Kunde vi inte ha fått den för några veckor sedan när vi fortfarande hade SS dagar på oss att skriva den. Visst håller du med mig? För min skull. 

 Jag tycker att det är skönt att skriva av mig här hos dig. 

Jag & Rickard åt hemma-hamburgare till middag idag. Då blev jag påmind om ”avskedsmiddagen” hemma hos dig. Så mysigt det var. Det känns som att du har varit borta sjukt länge. 

Nu ska jag göra mig ordning för sängen. I morgon på väg till LIAn ska jag stå på djurgårdsfärjan i mina solglasögon och njuta av att skolan snart är slut!

Vi hörs i morgon baby! Hälsa Lisa :)

PUSS & KRAM

/s

Kommentarer

Postat av: denise

Publicerad 2015-03-18 02:09:41

Men åååååååh finfina maten <3

Och JA! Jag håller med.. har väl inte tid med sånt här i SP, fifaan! hahaha.. har annat för mig.. som att dansa samba och dricka caipirinhas ;)

Lisus hälsar tillbaka! :) puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela