hejdenise.blogg.se

Tjena Denise

Publicerad 2015-03-21 09:37:51 i Allmänt,

Hejsan, Rosanna här! 👋 (testing testing om man kan göra emojin. Om du inte ser så är det iaf emojin som är en vinkande hand). 
 
Men i alla faaaall... igår började det snöa helt galet mycket!! Alldeles vitt uppe på träden och på gatorna. Jag skulle ha träffat Sissi igår men det blidde inte så utan istället blev det en kväll på soffan med mr Widén. Det blev svennematen tacos som fredagsmat ofc, men med massor av lime, röd jalapeno, koriander och tärnad prästost. ASGOTT jag svär. Jag somnade i vanlig ordning dirr efter maten, men vaknade upp klockan cirkus 01:32 och då startade jag å Ville upp en film som inte var slut förrän halv fyra. Crazy shit va. Vaknade ändå i ottan imorse av att snön droppar bort utanför "mitt" fönster. Ja.. Det var väl det. Hörs senare hombre, saknar dig 😘👋

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-23 19:08:44

HEEEEEJ NANNA <3 <3 kul att du hitta hit också!! wOPPLIDO.. helt crazy helg ju!! Hahah somna efter tacon å vakna mitt i natten å slå på en film ;) du e tokig! Undra vad vi hade gjort om ja va hemma...
Men asså taaco fredag... MISSSS IT! hhahaha.. snackade om den i helgen till våra grannar.. att de typ e svensk tradition.. ahah.. å igår åt jag mexikanskt! gott som faaaaan.. Puss saknar dig med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela