hejdenise.blogg.se

Utmattad men glad ändå

Publicerad 2015-03-19 21:28:00 i Allmänt,

Hej baby!
Jag ligger här i soffan och har ont i huvudet. Tror att det beror på att jag, liksom du, försöker att håller mig borta från snasket. Det har gått bra, har hållit mig hela veckan men jag får så ont i huvudet av det. Mitt huvud vill ha socker och det vill ha det nu! I morgon ska det få de.. hehe vi ska ha brownie fika på praktiken och det kan jag ju inte avstå. 
Det ska blir så skönt med fredag. Veckan har gått fort men jag känner mig rätt utmattad. Utmattad på ett bra vis. Skönt att känna att man gjort nytta. Jag var på ett CXWORX pass tidigare ikväll så jag känner mig dessutom så där härligt lam i kroppen, bästa känslan! 
Jag bjuder på en bild på min smutti från i morse och en bild från promenaden till jobbet. Kan inte sluta skriva om hur mycket jag älskar våren. Våren som lämnar Stockholm i morgon.. buhu.. hoppas att den inte håller sig borta allt för länge. 
Se till att ha en grym fredag! 
PUSS & KRAM
/s
 

Kommentarer

Postat av: denise

Publicerad 2015-03-23 19:06:49

Åhh vilken fin bild, den andra.. och smuttin såg så god ut sååå ;) Jävla snask asså! Abstinens delux.. fatta beroende man är?!?!?!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela